  • Data: 2010-07-01 09:52:21
    Temat: Re: Kominek.
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
    news:i0hnh2$cal$1@news.onet.pl...

    > Ja skupilbym sie na zabudowania kominka razem z kominkiem. Najlepsze i
    > najmniej inwazyjne rozwiazanie. Tyle, ze nie do przyjecia...

    No gdyby przyjąć że zabudowa będzie miała modernistyczny kształt to mozna by
    pomyśleć o wkompownowaniu czegoś w wielką ścianę kominkową co będzie miało
    charakter ozdobny i celowy.

    > No dupa w pewnym sensie, bo komin powinien wystawac z drugiej strony
    > sciany, ale tam moze tez cos nie teges...

    No w drugą stronę nie może bo z drugiej strony są schody na poddasze.

    > Chyba dosc rozsadne rozwiazanie o ile poradzisz sobie z wyczystkami i
    > takie tam.

    Jest opcja aby wykuć tylko cegły z przodu nie ruszając wkładu i istniejącej
    wyczystki z tyłu pod schodami, tyle że wtedy wkład wejdzie płycej.

    > Pojechane po calosci. Moim zdaniem nie bez potrzeby robi sie szerszy
    > fundament pod komin...

    No nie wiem, tu szerszy fundament dlatego aby parterowa część komina się nie
    zapadała a skoro komin na długości rozdzielony jest płytą stropową która
    utrzymuje górną część, W zasadzie tylko dolna wspiera się na tym
    fundamencie.

    Marek