  • Data: 2012-03-09 13:59:02
    Temat: Re: Kominek s?abo grzeje
    Od: "Raist" <robike@@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tomekx" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:jjclbe$ltm$1@node2.news.atman.pl...
    > Wiem, że dość wychlodzonego domu 12*C nie rozgrzeje tak szybko, ale ile
    > powinno trwać "normalne" rozgrzewanie do powiedzmy 20*C. Ściany są z
    > pustaka Max 30cm + 12cm styro.

    u mnie styro jest mniej, bo tylko 5 cm, pustaki, salon 20m
    w te największe mrozy wychładzało się do około 12 stopni kiedy wracałem
    popołudniu z pracy (rano nic nie dokładałem)
    brykiet+półroczna brzoza i po godzinie temperatura wzrastała do około 17-18,
    a po niecałych dwóch godzinach już był komfort 21-22
    dorzucając sam brykiet bez problemu osiągałem temperaturę 24-25, kilka razy
    nawet 27-28 ale to już było przegięcie :)

    Raist