eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domKominek vs. TV, jakie schody i gdzie wcisnąć prysznic... › Re: Kominek vs. TV, jakie schody i gdzie wcisnąć prysznic...
    From: Czarek <...@...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Kominek vs. TV, jakie schody i gdzie wcisnąć prysznic...
    Date: Sun, 22 Feb 2009 11:53:01 +0100

    ZbyszekZ wrote:
    > Powiem tak, mądy polak po szkodzie. Teraz z całą pewnością wiem że
    > kupno mieszkania 120m2 to nie jest najlepszy pomysł na świecie :-)

    Ech, chyba jednak zdecyduję się nie wybierać tego projektu - chociaż
    cały czas uważam, że jest to najlepszy dla mnie projekt spośród tych
    kilku tysięcy które oglądałem. :)

    A że nic gotowego co byłoby dla mnie dobre nie znalazłem, myślę że
    wybiorę się do architekta. Tym bardziej że adaptacja tego projektu przy
    zmianach które chciałbym wprowadzić (doprojektowanie garażu i pom.
    gosp., przesunięcie komina - a przez to przprojektowanie pokoju na
    poddaszu, przebudowa wc na dole, modernizacja energatyczna - rekuparator
    i lepsze ocieplenie...) kosztowałaby zapewne niewiele mniej, niż
    projekt na zamówienie.

    Potrzeby mam już dosyć jasno sprecyzowane, działka jest - także teraz
    pozostaje tylko kwestia znaleznienia architekta (i finansowania). Ktoś
    może polecić w Warszawie albo okolicach sprawdzoną osobę?

    Pozdrawiam

    Czarek