  • Data: 2011-09-08 17:42:55
    Temat: Re: Kominy systemowe 3-warstwowe vs jednowarstwowe
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A dlaczego akurat IBF ? Na rynku jest dużo producentów. Np Icopal , Wulkan ,
    > Dino Flame itd. Co szczególnego jest w IBF ?

    nie wiem i nie upieram się, że to najlepszy wybór... po prostu sam mam
    IBF, przebił ceną schiedla, i działa jak miał działać...:-)
    znajomy zrobił tak, że chyba taniej się nie da, kupił pustaki,
    ceramikę oddzielnie u jakiegoś producenta w regionie, który nawet nie
    miał nazwy, kupił wełnę i poskładał wszystko do kupy, wyszło taniej,
    ale bez atestów i gwarancji na całość... ale też działa...

    pozdrawiam
    s_13