    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kompakt WC z montażem
    Date: Sat, 13 Jul 2024 14:24:00 +0200

    W dniu 13-07-2024 o 12:24, Janusz pisze:

    > Poszukaj lokalnego hydraulika czy ci założy ze sprzedażą,

    Lokalny hydraulik nawet jak założy ze sprzedażą, to potem się wypnie na
    gwarancje.

    To już wolę mieć gwarancje chociaż na sprzęt.

    >bo sklepy na
    > pewno tego nie robią.

    W sumie się nie dziwię, po co realizować gwarancję zgodnie z zasadami,
    skoro można tylko przyjmować już wymontowane zepsute części....
    Ciekawe czy to tylko nasza przypadłość, czy na zachodzie też nikt nie
    wpadł że dobrze obsłużony klient wróci chętniej.....

    Taka Ikea np. sprzedaje meble wraz z montażem i z tego powodu wolałbym
    kupić u nich w razie czego.

    > No to nie dziwota że go szybko szlag trafia.
    > To nie ma szans działać dobrze, zresztą do zmiękczacza też potrzebujesz
    > dobry filtr 100mikronów który trzeba raz na pół roku zmieniać bo inaczej
    > szybko złoże zajedziesz.

    Dlatego nawet o tym nie myślę, strzelanie z armaty do muchy nie jest w
    moim stylu.