  • Data: 2024-07-15 12:10:48
    Temat: Re: Kompakt WC z montażem
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wymiana stojącego WC to jest sprawa łącznie na jakieś 3-4h (wraz z
    > dowozem nowego i wywozem starego na PSZOK). W tym kontekście to całe
    > cenienie swojego czasu wydaje się nie do końca dobrze policzone, wszak
    > póki co kolega bezskutecznie męczy temat od pięciu dni w internecie.

    Spłuczka generalnie ciągle działa, tylko czasem coś się w niej nie
    zgadza i przepuszcza.
    Więc problem ejst, ale niewielki.

    > Może jednak warto zakasać rękawy? Będzie taniej i szybciej.

    Nie będzie.
    Za 3-4h pracy fachowca, to u mnie by wyszło ze 12, a jeszcze byłony źle
    zrobione.
    Zresztą wcale nie wykluczam, że temu obecnemu zaworowi sam zaszkodziłem
    przy wymianie, bo to taka robota jak się nie wie co się robi.

    No i ja tu kombinuję jak oszczędzić 0,5 h fizycznej pracy, przy wymianie
    zaworu, a Ty mi wyjeżdżasz z 4h?

    Przecież nie pytałem czy coś można wymienić samemu, tylko o zakup już z
    wymianą, więc łatwo policzyć, że sam nie chcę tego robić i stać mnie
    żeby komuś zapłacić za to na cyzm się zna.

    A cały wic polega na tym, żeby zapłacić tylko raz, a nie co rok czy dwa.