  • Data: 2024-07-15 14:34:12
    Temat: Re: Kompakt WC z montażem
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie neguję, ani nie oceniam. Odwoływałem się jedynie do kalkulacji
    > "lepiej by to zrobił fizol od rurek, bo mój czas więcej wart". Ta
    > kusząca kalkulacja jest w praktyce błędna, przynajmniej jeśli chodzi o
    > drobne prace nie wymagające żadnych kwalifikacji.

    To jest ocena majsterkowicza.
    Moja jest dokładnie odwrotna, nawet głupi zawór wymaga wiedzy lub
    doświadczenia jak widać.

    > Mowa była (jest?) o wymianie całego WC

    No o tym mówię.

    >, a nie samego systemu spłuczki. > 0.5h starczy

    Nie rozumiesz.
    Już sama wymiana zaworu to zbyt dużo.

    > Jeśli chodzi o to, by za wszelką cenę nie zhańbić się pracą

    Fizyczną, zwłaszcza taką w której można coś źle zrobić.
    Tak, o to chodzi - że skutki czegoś takiego nie są zadowalające, więc
    wolę żeby to zrobił tym razem ktoś, kto wie co robi.
    Nie cierpię tego typu robótek.

    > Obawiam się, że to myślenie życzeniowe. Przy twardej wodzie zawsze będą
    > problemy ze spłuczkami. Mechanizm pływaka przestaje się ślizgać, zawór
    > się zatyka, uszczelki kruszeją...

    Ok, ale nie w dwa lata.
    Nowe wytrzymują kilka razy dłużej.
    Albo po prostu są lepsze niż to co da się dostać od ręki w markecie, też
    jest taka szansa.
    W sensie zawory spustowe "uniwersalne" - takie ostatnio zastosowałem i
    mam powtórkę z rozrywki.