  • Data: 2024-07-13 20:34:30
    Temat: Re: Kompakt WC z montażem
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.07.2024 o 19:07, Cavallino pisze:

    > A powinien.
    > Wie gdzie sprzedaje prawda?
    > Niech sprzedaje dostosowane do lokalnych warunków.
    Powiedz z jakiej choinki sie urwałeś? nikt ci nie będzie naprawiał za
    darmo w ramach gwarancji w domu. Zapomnij.

    > Kretyn to taki, który używa?
    > Czy który nieopatrznie nie przeprowadził się w rejony z miękką wodą?
    Nie, taki co potrafi np wcisnąć przycisk z całym wkładem lub podobnie,
    nie mówię o normalnym użytkowaniu. Ty chcesz aby sprzedawca też brał za
    to odpowiedzialność.

    > A powinien.
    > Do dwóch rur i ma działać.
    No i nie działa? działa, zepsuje się to demontujesz i niesiesz do sklepu :)

    > Odróżniasz meble od wc czy niekoniecznie?
    Ale to ty dałeś przykład ikei, nie ja. obudź się, nie ma takich sklepów,
    nawet TV
    dopiero teraz zaczynają sprzedawać z dostawą i regulacją na miejscu, ale
    to tylko jedna sieć. U innych proces kupna kończy się na progu sklepu,
    sam musisz sobie go ustawić/zaprogramować, antenę kupić itd.

    > Bo właśnie o to pytam, czy jest jakaś spłuczkowa Ikea....
    > Myślałem że to napisałem w pierwszym poście.
    Raczej szukałeś fachowca z takimi usługami, tak to zrozumiałem bo wiem
    że sklepy instalacjami się nie zajmują.

    > Obstawiam, że za cenę zakupu i eksploatacji tego zmiękczacza, który w
    > sumie mi do niczego nie jest potrzebny, mogę wymieniać wc co rok, a i
    > tak wyjdzie taniej.
    Nie wiem ile to kosztuje, ale nie liczysz że inne sita też się zatykają
    no i czajniki zarastają kamieniem.

    > Mylę się?
    >
    > Przyznaj się, ile zapłaciłeś?

    Mój odkamieniacz kosztował 1.7kzł, teraz chyba podobnie kosztują.

    --
    Janusz