  • Data: 2024-07-13 12:24:22
    Temat: Re: Kompakt WC z montażem
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.07.2024 o 07:38, Cavallino pisze:

    > No to właśnie cały wątek jest pytaniem czy ktoś się spotkał z taką formą
    > sprzedaży.
    Poszukaj lokalnego hydraulika czy ci założy ze sprzedażą, bo sklepy na
    pewno tego nie robią.

    > Zmieniam co jakiś czas.
    > Specjalnego rezultatu brak, kamień z sitek na kranach musimy wywalać co
    > miesiąc.
    No to bez zmiękczacza się nie obejdzie, wiem bo mam studnie i taki sam
    problem miałem. Teraz tylko sól sypię.

    -kamieniem-kotlowym-235-6702980102

    > Oczekuję czegoś co da się używać i cena nie pójdzie w tysiące, a
    > częstotliwość wymiany w dni.

    > Filtr mam dla całego domu, a nie dla spłuczki osobno.
    No to nie dziwota że go szybko szlag trafia.
    To nie ma szans działać dobrze, zresztą do zmiękczacza też potrzebujesz
    dobry filtr 100mikronów który trzeba raz na pół roku zmieniać bo inaczej
    szybko złoże zajedziesz.

    > To była jedna z wielu słabych opinii, a nie moje wyliczenia.
    Żadna słaba, była rzetelna, taki filtr ma określoną wydajność i to
    stosunkowo małą więc ma sens jak pisałem, tylko do spłuczki a nie na
    cały dom.

    --
    Janusz