  • Data: 2017-05-09 17:59:30
    Temat: Re: Konstrukcja 6 metrowa - z czego
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-09 o 11:05, r...@g...com pisze:

    > Oczywista bzdura. Koty, tygrysy, lwy, szympansy, nawet delfiny.

    Nie pisz głupot. Nie zabijają dla zabawy, ale szkoląc w łowiectwie swoje
    młode. Na koniec zabijają aby się posilić.

    Nie ma to nic wspólnego z zabawą, choć obserwującemu wydawałoby się, że
    jest to zabawa.

    Człowiek natomiast zabija w celach rekreacyjnych, dla samych emocji.

    Jeżeli powiedzmy weźmie strzelbę do lasu, zabije i zje zabite przez
    siebie zwierzę, a skórę wyprawi to nie mam nic przeciwko temu, ale
    jeżeli to robi tylko i wyłącznie dla zabawy to mówię stanowcze NIE.