  • Data: 2011-08-02 16:40:47
    Temat: Re: Konstrukcja pod GK
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-26 06:04, Marcin Wajnert pisze:

    > Tak. rozwi?zanie sprawdzone - powszechne i tanie :)

    No właśnie - wieszaki do poddaszy czy ESy. W necie znalazłem sprzeczne
    informacje. Jedni piszą, że odpowiednią elastyczność rusztu gwarantują
    ESy inni, że wieszaki.

    Tak na marginesie:
    Jakie wkręty polecacie do przykręcania wieszaków do więźby? Fosfatowane,
    ocynk, jaka minimalna długość i grubość (coś co w miarę szybko będzie
    się wkręcać).
    Kto produkuje dobre (ostre) pchełki?

    --
    M.