    Subject: Re: Kontrola sczelności instalacji CWU i podłogówki
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <2...@g...com>
    <5a4b6ff1$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Tue, 2 Jan 2018 15:37:53 +0100

    > Znowu amerykanski smieciu sie przypierdlasz chociaz nie masz zadnego powodu.
    Wkurwic mnie nie mozesz bo byle kto nie moze mnie wkurwic. Zebys znowu sie nie
    odgrazal ze mnie gdzies podpierdolisz albo straszyl co to mi nie zrobisz.

    Jak to byle kto nie może? Amerykański śmieć (co by to nie znaczyło)
    doprowadził cię do szału.

    Odgrażał, podpierdolisz?

    Poza tym dlaczego amerykański śmieć? Co ja mam wspólnego z amerykanami?

    Kogutek tobie to już całkiem odjebało i rzeczywistość ci się myli z
    twoimi fantasmagoriami. Spróbuj jeszcze udać się do psychiatry. Może uda
    mu się choć trochę zahamować tę chorobę, albo daj se chłopie spokój z
    grupami typowo technicznymi, bo już nie ogarniasz i idź się produkować
    na grupach /science-fiction/  :)