    From: o...@n...pl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kosa mechaniczna Stihl - ktora?
    Date: Mon, 25 Oct 2010 08:05:38 +0000 (UTC)
    Sender: <t...@n...pl>

    Maciej S. <m...@c...pl> wrote:

    > Mam 130 - rewelacja, mocna, lekka.
    > 250 jest g?o?niejsza i ci??sza. Bra?bym 130.

    Ok, dzieki wszystkim za dotychczasowe odpowiedzi. Troche mnie
    oswiecily w tej materii.

    Jest jeszcze tylko pytanko - co standardowo wchodzi w sklad np. takiej
    130-tki przy zakupie, a co trzeba jeszcze pozniej dokupic?

    Albo inaczej - w co powinno sie zaopatrzyc zeby miec wszystko co
    potrzebne do zabawy taka kosa (zylka, olej do mieszanki, jakies
    szelki, noz, etc)?