  • Data: 2010-10-25 08:47:01
    Temat: Re: Kosa mechaniczna Stihl - ktora?
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Paź, 10:38, o...@n...pl wrote:

    > Ok, podaj moze o jakim modelu AL-KO piszesz. Rzuce okiem i zastanowie
    > sie jeszcze.

    ja kupowalem za 650PLN w maju 2008, dokladnie takiego to juz chyba nie
    produkuja... ale to cos typu BC 4535

    http://www.alko.pl/garten-hobby/katalog/pielegnacja/
    kosy/album/
    http://allegro.pl/i1276387838.html

    WS

    PS. mam do tego spalinowa (Castel?) z Castoramy z napedem za ~1kPLN z
    6KM silnikiem B&S od ponad 8 lat i na moje 18ar wystarczaja, dzialaja
    do tej pory, pomimo tego, ze nawet kretowiska tym wyrownuje ;)
    W sumie taniej niz taki Stihl ;)