  • Data: 2010-10-25 08:19:47
    Temat: Re: Kosa mechaniczna Stihl - ktora?
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Paź, 10:05, o...@n...pl wrote:
    est jeszcze tylko pytanko - co standardowo wchodzi w sklad np. takiej
    > 130-tki przy zakupie, a co trzeba jeszcze pozniej dokupic?
    >
    > Albo inaczej - w co powinno sie zaopatrzyc zeby miec wszystko co
    > potrzebne do zabawy taka kosa (zylka, olej do mieszanki, jakies
    > szelki, noz, etc)?

    90% odpowiedzi jest na stronie stihla ;) http://tnij.org/kosyst

    np. porownanie FS 130 i FS 250 pokazuje, ze poziom mocy akustycznej
    jest rowny, 130 jest troche lzejsza, ale tez i slabsza...

    wyglada, ze tylko glowice z zylka daja w zestawie (+szelki i okulary),
    tarcze juz trzeba dokupic...
    zylka na troche wystarczy (jesli nie bedziesz nia krzakow wycinal),
    olej trzeba kupic

    WS

    PS. moje prywatne zdanie jest takie, ze planujac uzywanie 4
    popoludnia /rok ;) nie kupuje sie profesjonalnej maszyny - liczas
    50PLN/dobe 2kPLN zwroci sie po 40 dniach, czyli 10lat ;) takie AL-KO
    jak ja mam to az za duzo... kosztuje ponad polowe mniej ...