  • Data: 2017-05-04 01:03:15
    Temat: Re: Kosiarka, a może by tak elektryczną?
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-02 o 12:19, WS pisze:

    > 1800W to niecale 2.5 KM, taka kosiarka to wg mnie do niczego sie nie nadaje, no,
    moze poza regularnym koszeniem co tydzien... jak np. bedzie lalo miesiac i trawa za
    duzo podrosnie, to jest bez szans

    > Po ponad 12 latach koszenie tak mniej wiecej raz na miesiac-dwa (dzialka 40 ar)
    uwazam, ze minimum to jakies 60cm szerokosci, 5KM. Slabsze to mordega...

    > Obecnie kosze 3-4 razy na rok i noz mulczyjacy kiepsko dzialal (za duza trwa), wiec
    dokupilem przystawke rotacyjna, to dopiero kosi ;)

    > Silnik honda GCV190 6.5 KM

    No cóż, może kwestia jakie duże te trawniki się kosi, ale ja np. nie
    bardzo sobie wyobrażam koszenie moich 400 m2 taką szeroką na 60 cm
    kosiarką, bo do połowy jakichś mniej dostępnych miejsc bym nie wjechał.
    Dodatkowo - elektryk jest lekki i manewrowanie nie jest szczególnie
    kłopotliwe. Lawirowanie ciężkim spaliniakiem między jakimiś krzewami, w
    zakamarkach itp. - chyba bym się dopiero pociął...

    Pzdr
    --
    /__/_* /