  • Data: 2009-06-17 10:44:14
    Temat: Re: Koszenie trawnika z koszem czy bez kosza?
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mk wrote:

    > Ja w ten sposób (bez kosza) kosiłem przez rok na 7cm i pozostawiona
    > trawa była niezauważalna, nic złego się nie działo. Myślę, że ważne jest
    > żeby trawa była koszona w małych odstępach czasowych (krótkie odpady)

    Prawda. Ja tak kosze od dawna, ale mam trawnik niestandardowy, to i nie
    przejmuję się ewentualnymi "szkodami". Raz był problem, gęsta i mokra trawa,
    na dodatek długa po skoszeniu zmokła na ulewnym deszczu, ale szkody w
    trawniku to nie narobiło - wygrabione resztki, przypilmnowana długośc i ma
    sie dobrze.
    Justyna