  • Data: 2009-06-17 09:18:49
    Temat: Re: Koszenie trawnika z koszem czy bez kosza?
    Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja w ten sposób (bez kosza) kosiłem przez rok na 7cm i pozostawiona
    trawa była niezauważalna, nic złego się nie działo. Myślę, że ważne jest
    żeby trawa była koszona w małych odstępach czasowych (krótkie odpady) i
    trzeba zablokować otwartą klapkę żeby był duży rozrzut.
    Innym rozwiązaniem jest dorobienie zaślepki na otwór wyrzutowy, wtedy
    dłuższe źdźbła zostaną lepiej rozdrobnione (nie praktykowałem)
    Pdr. M