eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKoszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie › Re: Koszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie
  • Data: 2018-01-10 12:22:44
    Temat: Re: Koszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 10 Jan 2018 11:36:54 +0100, Kżyho

    > Mam za duże stężenie benzyny w krwioobiegu i jakoś mnie te elektryki
    > wszystkie nie bawią za bardzo ;)

    Ja wręcz przeciwnie. Mam takiego banana na gębie jak jadę tą, co by nie
    powiedzieć, taczką -- że sam się dziwię. ;) Do 60/h rwie asfalt, wczoraj
    nawet ESP testowałem :D potem już jednak słabo jedzie. No i zasięg mizeria
    (fakt że grzeję i duszę ile fabryka dała). Za to "tankowanie" 6 zł/100km.
    Dla żony auto idealne. Jak dadzą dobrą cenę to rozważymy zakup i podmiankę
    jej Spacestara.

    > A już na pewno nie takie żelazko ;) Tesli może jeszcze bym jakoś szansę
    > dał, ale oglądam prawie codziennie taką pod przedszkolem córki i w sumie
    > aż tak mnie również nie powala. Prędzej osiągi są interesujące, jeżeli
    > przymkniemy oko na zasięg.

    Gdyby nie to że buduję dom (i żona w ciąże zaskoczyła :P), oraz że jeżdżę
    tyle co kot napłakał, a także że obecnie brakuje miejsca postojowego w
    garażu i muszę tę taczkę ładować pod chmurką, pewnie dzisiaj bym szukał
    jakiejś używanej Tesli, w najgorszym wypadku nowego/rocznego Leafa. :P

    --
    Pozdor
    Myjk