  • Data: 2011-02-27 17:28:50
    Temat: Re: Koszt budowy piwnicy 120 mkw
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ikdoa1$639$1@inews.gazeta.pl...
    news:ikdl7u$3co$1@news.onet.pl...
    > G łownie koszt dodatkowego stropu
    > Strop to koszt pewnie o 5tys materiały i 5 tys roboczna. Troche więcej
    > bloczkow na ściany i robocizna dodatkowa

    >strop, schody
    Strop liczyłem schody w cenie stropu tez bez problemu machną
    >, mur,
    ok 60mkw pewnie.

    >dużo lepsze izolacje: wodna
    Jak warunki gruntowe dobre to wodna izolacja standardowa

    > i termiczna.
    80 m2 to 8m3 styro+ klej+ dysperbit. Koszt nie przekroczy 2 tys
    > mniej piachy do przywiezienia, wymieniając grunt pod budynkiem
    tu fakt ja nie mam piwnicy ze wzgledu na warunki gruntowe i wydałem na piach
    3tys zl. gdybym robil piwnice majac normalne warunki gruntowe tego kosztu
    bym nie poniosl

    >wiecej rodzimego gruntu do usuniecia.
    u mnie i tak usuwalem na 1 metr głeboko tylko ze nie wywoziem tego.
    Podniosłem teren wokół domu.

    Kris