  • Data: 2010-10-06 13:38:22
    Temat: Re: Koszt energii z gazu dogonił koszt z prądu
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Paź, 14:51, Budyń <b...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:c3599895-a89a-4883-b689-06bfc7a04578@
    a36g2000yqc.googlegroups.com...

    > wszystko ci sie dobrze układa bo wydałes na pompę 15tysiecy. Z moich
    > znajomych jeden wydał 50tys a drugi 60tys. Tobie moze sie opłaci -im nie.

    Chyba na cala instalacje z kotlownia i podlogowka wlacznie :) Tak tez
    powstaja mity, bo czy pompa, czy kociol na groszek tez instalacji i
    kotlowni potrzebuje :)
    A jak ktos kupuje pompe za 50 czy 60 tys... Nie wiem jaka to, bo nawet
    najdrozszy viessmann ma pompy za 25-30k, a dokladnie to samo tylko bez
    ich loga da sie kupic za polowe tego i mniej.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.