    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.rec.dom,pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Koszt energii z gazu dogonił koszt z prądu
    Date: Thu, 7 Oct 2010 08:37:43 +0200

    news:4cacef4c$0$22794$65785112@news.neostrada.pl...

    >Piece kupiłem tak tanio, że mogę załatwić każdemu z dowozem na miejsce mało
    >używany Stiebel za 1000 zł. Albo np mi się trafił fabrycznie nowy Inproel
    >za 1/3 ceny. Nawet z fakturą.

    A to ja już wiem kto zabrał z wystawki spod domu mojego szwagra stare piece
    które on powymieniał.

    > Fakt jest taki, że prąd na razie drożeje wolniej. :-)\

    Na razie.

    > Hmm. Ostatnio wymieniłem w swojej sieci kilka komputerów żrących 100W na
    > mające podobną moc obliczeniową pobierające 8W.

    8W? To to sam procersor 80286 tyle pobierał 20 lat temu. Komu ty takie
    banialuki wypisujesz?
    Przeciętny 3,5" dysk twardy po to tylko aby się kręcił pobiera do 20W.

    > Żarówki prawie wszystkie mam energooszczędne. AGD prawie całe w klasie A+.

    > normalnie, czyli 1500 zł. :-)

    Solary za 1500? Masz pojęcie ile jakiego materiału w solarach się stosuje i
    ile pracy trzeba poświęcić na jego zbudowanie i zainstalowanie
    wraz z materiałami pomocniczymi?

    Marek