  • Data: 2022-12-24 23:11:49
    Temat: Re: Koszt grzania gazem/ ceny gazu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 24 grudnia 2022 o 22:50:55 UTC+1 Janusz napisał(a):
    >.
    > No i co z tego? Nigdzie nic nie pisałem o sprawności kominka, to kogutek
    > a potem ty uczepiliście się tego jak rzep psiego ogona, nawet typu ani
    > producenta nie podałem
    Ale po co typ czy producent. Różnice są pomijalne.
    Pisałeś ile spalasz brykietu jak kocioł gazowy Tobie padł i pisałeś jakie miałeś
    mperatury wtedy w domu.
    To ja grzecznie napisałem że 3-4 farelkami za 50 zł/ szt miałbyś w tej awaryjnej
    sytuacji dużo bardziej komfortowo.
    >a ty już wiesz że jest do dupy, bo kiedyś paliłeś
    > w kaflaku. Szkoda to komentować.
    Wyluzuj.
    Czytaj ze zrozumieniem bo bzdury piszesz jak o 120litrach wody co to niby z hydroforu
    wypłynie jak prądu zabraknie.