  • Data: 2009-01-24 21:48:01
    Temat: Re: Koszt ogrzania domu na przełomie roku
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:glfssk$540$1@news.dialog.net.pl...

    > No mam :) Szyndzielnia, Magura, Skrzyczne te z daleka oglądam, a blisko to
    > mam Gaiki takie na 600m :)

    No i szczyt Klimczoka za Szyndzielnia :-)
    Lubie te wislane okolice, tylko mam troche daleko. :-( W przyszlym roku jak
    najmlodszy podrosnie to zima sprobuje do Szczyrku na narty wpasc, maluchy
    pouczyc i siebie przy okazji z zona. Prawdopodobnie wlasnie do Szczyrku zima
    z dzieciakami dobrze jest przyjechac z uwagi na dobre dla poczatkujacych
    warunki. Bywasz czasem, duzy tlok na malych stokach?? Ja znam te okolice od
    dziecka, ale z innej pory roku.

    Pozdro.. TK