    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Koszt "wylewki"
    Date: Wed, 3 Feb 2010 12:02:45 +0100

    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości
    news:hk6gs4$6s3$1@news.dialog.net.pl...
    >W przyszłej łazience będą zrywane deski (dom z lat 50), robiona podłogówka
    >i na to pójdzie wylewka. Pomieszczenia ma wymiary 2,5 x 3,5.
    > Jakie są koszta takiej wylewki, jakie koszta robocizny i ile to musi
    > schnąć aby było można się zabierać za glazurę?
    >
    > --
    > Krzysiek

    Masz deski na podłodze? Jeżeli tak, to jest duże prawdopodobieństwo że masz
    lekki strop, tj konstrukcja z belek drewnianych wypełnionych polepą lub
    żużlem, lub żwirkiem z obydwu stron deskowany. Jeżeli tak jest i jest to
    jakieś piętro, to raczej zapomnij o wylewce, bo ci cała podłoga zleci pietro
    niżej.....
    Jeżeli jest inaczej, to wylewka _nad_podłogówką_ powinna mieć minimum 4-5
    cm grubości. Przy podłogówce musisisz miec wylewkę jastrychową z dodatkiem
    plastyfikatorów. Przejdz sie do marketu, odczytaj z worków gotowej mieszanki
    jastrychowej wydajność i przelicz sobie cenę z tego do pamiętam średnia
    wydajność worka 25 kg to 1m2 o grubości 2 do 2,5 cm. Więc na każdy metr
    kwadratowy powierzchni musisz mieć conajmniej dwa worki. Plastyfikator
    będzie kosztować od ok 2,5 zł za woreczek do kilkunastu złotych za
    plastyfikatory płynne. Ile ci ktoś policzy za zrobienie tego nie mam
    pojęcia.
    --
    Jackare