  • Data: 2009-03-02 23:11:09
    Temat: Re: Kosztorys
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gohntf$oi$1@opal.futuro.pl...

    > "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie wolno pozwalać na sugerowanie hurtowni czy dostawy przez ekipy. To
    > jest naciągactwo. Sam kup materiały.

    To juz wiem, aczkolwiek przy pewnym poziomie dochodów nie opłaca sie spedzać
    godzin w samochodzie czy przy necie aby zaoszcządzić 10gr na bloczku. Inna
    sprawa to 20%.
    Narzut 4% za wyszukanie naprawde tanich materiałów- rozumiem, ze wykonawca
    ma specjalne dla siebie upusty w hurtowni, jest dla mnie do zaakceptowania.
    A co z robić z kosztami pośrednimi, zyskiem czy to sa wartości rynkowe?