  • Data: 2009-03-02 23:39:53
    Temat: Re: Kosztorys
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gohqc8$4th$1@opal.futuro.pl...

    > "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jak oni zamówią to zamiast bloczków o określonej wytrzymałości przywiozą
    > ci słabsze. To samo będzie ze wszystkim łącznie z cementem mieszanym z
    > popiołami i nie będziesz miał żadnej pewności z czego ci ten dom
    > postawili.
    > A jak masz takie poziomy dochodów i takiś bogaty to po co pytasz czy drogo
    > czy tanio. jak ci pasuje to zapłać.
    Jak zaoszczędze 10 czy 20k to akurat bedzie na złote klamki. Poza tym
    uważam, że swój czas trzeba liczyć. Wiem ile kosztuje godzina mojej pracy.
    Jeżeli mam ja spedzić na zoszczędzeniu kilkudziesięciu złotych to wolę
    poleżec do góry brzuchem lub posiedzieć nad własnym biznesem. Ale rozumiem,
    ze sa tacy, którzy spędzą cały czas w samochodzie, zeby kupic na drugim
    koncu warszawy gwoździe o 1zł tańsze.