  • Data: 2009-03-04 19:25:13
    Temat: Re: Kosztorys
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:gomjf1$dnf$1@news.interia.pl...

    > Istotnie moze tak byc, ale od czego sa kontrole na budowie, kierownik i
    > inspektor?

    A cośty daj spokój :-) Oszukają cię na pierwszym etapie. Od początku nie
    bedą czegoś tam dodawać do zapraw, będzie za mało cementu, dadzą nie taką
    stal weź przestań :-)

    > Wiem ze oni wszyscy moga byc zmowieni, ale inspektora nie bierze sie
    > przeciez z ksiezyca. U mnie byl to np. moj wujek. Poza tym niestety trzeba
    > sie znac troche samemu. Zreszta nie takie inwestycje prowadza wynajete
    > firmy.

    Widzisz ale duży developer wynajmuje firmę i tak ją kontroluje żeby za
    wszelką cenę znaleźć coś żeby nie zapłacić albo wymusić karę umowną.
    Prywatny inwestor jest z góry na straconej pozycji.