  • Data: 2009-03-04 19:20:21
    Temat: Re: Kosztorys
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gomidc$n90$1@opal.futuro.pl...

    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Jak oni ci się zaczną wyrabiać w cenie to pomurują z piasku i wody :-)
    > Byłbym ostrożny co do materiałów wykonawcy.

    Istotnie moze tak byc, ale od czego sa kontrole na budowie, kierownik i
    inspektor?
    Wiem ze oni wszyscy moga byc zmowieni, ale inspektora nie bierze sie
    przeciez z ksiezyca. U mnie byl to np. moj wujek. Poza tym niestety trzeba
    sie znac troche samemu. Zreszta nie takie inwestycje prowadza wynajete
    firmy.

    Pozdro.. TK