  • Data: 2009-03-08 17:44:14
    Temat: Re: Kosztorys
    Od: cyber_no_@_spam_sarocom.net szukaj wiadomości tego autora

    > bo np nie chce mieć przestojów na budowie albo mam swoje materiały, które
    > mam do zużycia, w duzej firmie ma sie często spore stany magazynowe z
    > poprzednich robót. Ewentualnie chcę mieć materiały o odpowiedzniej
    > jakości.
    chcesz wciskac swoj "problem" (czyt. lezacy miesiacami w magazynie cement,
    przewozone z miejsca na miejsce pustaki czesto w 80% popekane od tego
    wozenia itp.) inwestorowi na sile ? zdaje sie ze masz wykonac usluge ale
    nie koniecznie handlowac z inwestorem, troche Ci sie branze mieszaja. to
    jakiej jakosci materialy masz do dyspozycji jest kaprysem inwestora, to czy
    robisz czy siedzisz bo inwestor mial kaprys nie dowiesc materialow nie
    tobie oceniac, kasuj "postojowe" i tyle.

    > Ponadto moim zasranym prawem jest zarobić na upustach, które dostaję jako
    jest inwestor laskawie sie na to zgodzi. jeszcze troche i tak bedzie.
    zaczniecie inwestorow szanowac i wlazic im w d..py zeby zarobic UCZCIWIE a
    nie krecic na kazdym etapie wspolpracy np. wciskajac na sile swoje czesto
    bublowate materialy.

    reasumujac budowlancy maja BUDOWAC dla inwestora zgodnie z JEGO wizja
    projektu (w tym sposobu zaopatrzenia w materialy). przejaskrawilem krytyke
    celowo, nie oceniam ciebie personalnie ale zrozum ze wiekszosc budowlancow
    tak postrzega swoja prace. kombinujecie jak orznac inwestora zamiast wziasc
    sie uczciwie do roboty
    --
    Robert CyberM