    From: "Maniek4" <s...@c...chrl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Koszty palenia w kominku [trochę OT]
    Date: Wed, 26 May 2010 00:55:32 +0200

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
    news:hthbhb$gec$1@inews.gazeta.pl...

    > Mam jeszcze kilka metrów drewna, które pozyskać było mi dane za darmo.
    > Wypalę toto i koniec z uruchamianiem kominka w celach grzewczych. Palić
    > będę już tylko rekreacyjnie.
    >
    > Takie palenie w kominku daje tylko złudzenie oszczędności...

    Popatrz a moj sasiad twierdzi, ze kominek wychodzi taniej jak kociol na
    drzewo - pali tylko drzewem.
    Zima palil w kotle i kominku i twierdzi, ze kominek to daje tyle ciepla i
    takiego ciepla ze az olaboga i ajajaj.
    Porownujac sprawnosc obu urzadzen nie mam pojecia skad u niego takie
    perpetum mobile no ale coz, jak tam tesciowa woli. Jest tez szansa, ze
    hydraulik sie popisal przy instalacji, koles zarzyczyl sobie grawitacje.

    Pozdro.. TK