    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kotłowe horrendum
    Date: Tue, 5 Nov 2013 07:24:46 +0100

    Adam wrote:

    > A ja przypuszczam ze to sa goscie ktorzy do nowoczesnego i dobrze
    > ocieplonego
    > domu w ktorym wystarcza zrodlo ciepla 5-8kW kupili kotly po 25-30kW.
    > Zreszta
    > chyba trudno kupic slabszy jezeli jednoczesnie chce sie miec pojemna
    > komore
    > spalania tudziez duzy podajnik :)

    już pomijajac ze sa firmy, które dla domu o zapotrzebowaniu ok 12 kW
    proponują kocioł 25kW
    a jak klient zadzwonił że mu kocioł za dużo spala opału to mu powiedzieli że
    musie wymienić na większy :)
    czyli 35kW.

    zabawne prawda?

    dla typowego domu to sie powinno kocioł góra 15kW stawiać a nie piec jak do
    kamienicy.