    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Krotność wymiany powietrza
    Date: Sat, 20 Aug 2011 00:04:24 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie w kamienicy pruli jak sie okazalo, ze ciagu w ogole nie ma. Wszedzie

    > wsadzili rury spiro podlaczone na strychu do kominow.

    > No i dobrze, bo mnie interesuje jaka tak naprawde mamy wymiane. To co pisza

    > uzytkownicy WM mozemy sobie odnosic do norm, ale tak naprawde nie wiemy czy

    > maja wiecej czy mniej jak my. Obstawiam, ze jednak wiecej przy najmniej

    > latem o ile ktos tego nie wylacza. Moze paradoksalnie okazac sie, ze my

    > zyjemy w smrodzie a nie Oni.

    > Pozdro.. TK

    Mniej nie mogę mieć bo przepisy na to nie pozwalają. na dodatek widzę że jest to
    uczciwie sprawdzane. Na pewno mam więcej. Od wiosny do jesieni może to być nie
    1,25 raza więcej a 50 razy więcej a może 100 razy. Zawsze jakieś okno jest
    otworzone. Nie grozi mi włamanie przez okno bo wysoko. Nie muszę zamykać okien
    jak wychodzę z domu. Pozostaje zima. Nie widzę żadnej różnicy w wilgotności czy
    zapachu powietrza w domu pomiędzy zimą i latem. Jak chcesz wiedzieć dokładnie to
    idź do kominiarzy, zmierzą i powiedzą.