  • Data: 2011-08-21 10:47:34
    Temat: Re: Krotność wymiany powietrza
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:5a65.000001f5.4e501fea@newsgate.onet.pl...

    > A mnie dziwi. Ktoś twierdzi że ma przybajerowaną instalację a okazuje się
    > że nie
    > dość że jest za mała to i tak puszczenie na maksimum by go finansowo
    > kopnęło po
    > dupie. To otwiera okna i psu pod ogon idę wszystkie zalety. Ale tutaj by
    > się
    > zesrał żeby pokazać jaki jest mądry, zapobiegliwy czy bogaty. Taka typowa
    > polska
    > głupota. Wszystko co możesz kupić powstało kiedyś w jednym egzemplarzu.
    > Zrobili
> [...]

    Na etapie budowy nie ma problemu z kablami przy kominach, tylko powiedz po
    co robic cos takiego jak mozna wszystko lepiej scentralizowac. Wentylacja
    grawitacyjna sterowalna to nic innego jak wentylacja mechaniczna ze
    wszyskimi wadami wentylacji grawitacyjnej, czyli przemarzajacymi kominami,
    mozliwymi ciagami wstecznymi itd. Robienie na sile czegos innego, wcale nie
    lepszego jest bez sensu.

    Pozdro.. TK