  • Data: 2011-08-21 11:37:41
    Temat: Re: Krotność wymiany powietrza
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ŁC napisał:
    > Zapewne nie robi, ale nie znam też nikogo, kto czyściby kominy
    > wentylacji grawitacyjnej.

    Owszem, tylko zauważ, że kanały wentylacji grawitacyjnej po pierwsze
    przede wszystkim mają funkcję wywiewną - bez znaczenia jej zabrudzenie
    :-), a po drugie, nawet jak coś z kratki wieje do pomieszczeń, to jest
    to bardzo niewielka część powietrza potrzebnego do normalnego
    funkcjonowania w domu.

    W WM natomiast z założenia, całe powietrze wdychane przez mieszkańców
    przechodzi przez te... zakurzone dość mocno rury :-).

    Jeżeli dla kogoś to jest bez znaczenia, to nie mam pytań. Jednak na
    pewno nie jest to rozwiązanie antyalergiczne :-/

    Ktoś tu wcześniej pisał o tym, że chce zastosować WM, bo ma syna
    astmatyka... Radzę się zastanowić, czy ta WM zamiast pomóc, nie
    zaszkodzi. A w każdym razie myślę, że należałoby tak ją ułożyć, żeby
    można było jej kapitalną część zwyczajnie wyczyścić z kurzu co jakiś
    czas - może jakieś rewizje na niektórych zakrętach...???

    pozdrawiam
    Robert G.