  • Data: 2013-12-07 13:35:07
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.12.2013 11:57, uzytkownik pisze:

    > Na agregacie i w dokumentacji była informacja o żużyciu benzyny. Agregat
    > z tego co teraz pamiętam o mocy 3,2kW.
    > Zbiornik o pojemności 25 litrów.
    > Informacja była podana jako czas nieprzerwanej pracy agregatu w
    > odniesieniu do pełnego baku:
    > - przy pełnym obciążeniu 8 godzin
    > - bez obciążenia 13 godzin

    Było odniesienie do pełnego zbiornika? Czy może po prostu było to
    zalecenie dotyczące nieprzekraczania czasu pracy jako takiego?

    > Jak więc widzisz w przypadku tego agregatu, przy pełnym obciążeniu w
    > przeciągu 8 godzin spaliłbym 25 litrów, a bez obciążenia 15 litrów

    Niemożliwe. Agregaty w tej okolicy mocy mają zużycie paliwa na poziomie
    1-1,5l/h przy zalecanym maksymalnym ciągłym obciążeniu (około 3/4
    maksymalnego).

    I u mnie praktyka zgadza się z teorią.