    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Date: Thu, 12 Dec 2013 14:52:12 +0100
    <52a7236c$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <l89jpb$5u7$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@g...com>
    <l8admb$ur5$1@usenet.news.interia.pl>
    <b...@g...com>
    <l8apl4$qfo$1@usenet.news.interia.pl>
    <9...@g...com>
    <l8bt4o$3ib$1@usenet.news.interia.pl>
    <f...@g...com>

    W dniu 2013-12-12 14:08, Adam pisze:

    > http://www.euro.com.pl/kompakty-z-wymienna-optyka/so
    ny-nex-5rks-18-55-mm-srebrny.bhtml

    Brawo. Znalazles jeden sklep z tanszym aparatem na dzis. i na tej
    podstawie twierdzisz, ze w Media jest najdrozej, mimo, ze w milionie
    innych sklepow jest drozej? I oczywiscie nie wierzysz mi, ze moglem
    kupic w ciagu roku telewizor i aparat taniej jak gdzie indziej?

    > Masz 200 pln taniej i to w drogim euro rtv agd. Dostepny najblizej w Gliwicach
    > w Europie Centralnej - 30 min odemnie.
    >
    > http://www.cyfrowe.pl/aparaty/aparat-cyfrowy-sony-ne
    x-5r-i-ob-16-50-mm-czarny.html?utm_source=nokaut.pl&
    utm_medium=cpc&utm_campaign=2013-12&utm_content=3205
    8#nclid=b61df37fa52dbf16d8ae67df8762571d

    > Nie wiem czy to ten sam (5K a nie 5KRS - S od silver?) ale tez tanszy.

    Inny obiektyw, wiec to nie to samo.

    > BTW. Patrz tez na dostepnosc - ten w MediaMarkt jest dostepny tylko w jednym
    > markecie w Koszalinie. Oni czesto wrzucaja takie "promocje" i daja jeden
    > aparat na sklep tylko po to zeby zachecic ludzi do przyjscia i kupienia
    > innego, drozszego modelu.. :)

    > Maniek kto jak kto ale Ty chyba znasz prawa jakie rzadza sie w sprzedazy?
    > No kto ma zaplacic za te wszystkie reklamy w radiu, tv i bilboardy
    > "nie dla idiotow" i raty 0%? Przeciez to wszystko jest w cenie produktow :)

    Oczywiscie, ze w cenie produktu. Ale Ty blednie zakladasz, ze wszyscy
    kupuja za tyle samo, prawdza taka sama polityke cenowa i po wliczeniu
    cen reklam produkt finalnie musi wychodzic drozej. A skoro tak, to czemu
    najnizsza cene oferuje Euro, ktore reklamuje sie nie mniej jak media?
    Maja tez raty zero procent. :-)
    Widzisz, nie takie to proste...

    > Nie zartuje :)

    To nie jest lepiej w takim razie. :-(

    > Kupuje tylko u sprzedawcow z >99,5% pozytywow. 90% pozytywow to jest
    > oszust a nie dobry sprzedawca bo znaczy ze na 100 osob oszukal az 10 :-)

    Zaczynasz pisac tak jak tamci kiedys wyzej. Czy 95% czasu instalatora to
    tyle samo co 3 dni kopania koparka w czasie 5%. No wez sie nie znizaj.
    Zaloznie, ze wszyscy kupujacy to nie cwiercinteligenci jest naduzyciem.

    Pozdro.. TK