  • Data: 2013-12-12 16:36:08
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-12 16:26, Adam pisze:

    > Nie rozumiem - dyskutuje sie po to zeby przekonac druga strone do czegos,
    > w co nie wierzy.

    Mozna sie przekonywac do racji, ale jak Ci pisze, ze kupilem, Ty na to
    nie wierze to co moge zrobic? Przeciez jak cos kupilem w marcu np. to
    jak to sie ma do dnia dzisiejszego?

    > Wiec dyskutuj i przekonuj, ja po prostu nie wierze ze
    > w MM mozna kupic cos najtaniej, a zdecydowana wiekszosc towarow maja po prostu
    > bardzo drogie :-)

    Nawet nie widzisz, ze linkujac aparat z Euro potwierdziles moj poglad,
    ze sieci dostosowuja sie do rynku od czego zaczelismy temat. Teraz
    skupiasz sie, ze to nie Media, ale nie widzisz, ze zaden sklep
    internetowy nawet nie byl tanszy od Media, a co mowic o Euro.

    > Sek w tym ze produkty w gazetce sa zwykle jednymi z najtanszych w calym
    > asortymencie (tzn. najtanszych w porownaniu do innych sklepow). To jedyne
    > produkty ktorymi warto sie zainteresowac chcac miec cos "na juz". Media
    > kupuje cos w b. duzych ilosciach i tanio wiec promuje na okladce gazetki.

    Nie urodziles sie chyba wczoraj, ze nie wiesz o tanich chwytach mowienia
    o czyms, ze jest tanie mimo, ze nie jest? Byl tu taki od Bory nie tak
    dawno temu.

    > Oczywiscie nie - tylko u nich prawie zawsze wszystko jest drozsze ;)

    Drozsze, ale nie najdrozsze i nie zawsze, a to cos innego niz sam nie
    tak dawno temu pisales.

    > Pisalem juz ze kupowalem do domu caly sprzet rtv / agd i zawsze wtedy
    > wszystko bylo drozsze ;) Mam czekac pol roku zeby kupic cos taniej w MM
    > bo akurat wtedy zrobia promocje ? :) Bez sensu..

    Jasne ze nie. Po prostu znalazles gdzies taniej.

    > allegro.pl / ceneo.pl / skapiec.pl - w 99,99% przypadkow kupisz TANIEJ niz w
    > MM, niewazne ze to nie sprzedawca ale dla mnie bez roznicy gdzie kupuje, byle
    > taniej :)

    Sam widzisz. Nie ma czegos takiego jak zawsze taniej i zawsze drozej. A
    to taniej coraz rzadziej jest w sklepach stricte netowych o co glownie
    chodzilo.

    Pozdro.. TK