  • Data: 2013-12-14 10:52:14
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:3bdf0bc4-9fc1-4f7c-a7ba-773961eb4fdf@googlegrou
    ps.com...
    W dniu sobota, 14 grudnia 2013 00:03:14 UTC+1 użytkownik uzytkownik
    napisał:

    > Mnie interesuje uzytkowosc. I stawianie kaloryferow nad podlogowka
    > jest
    > smieszne. Absolutnie kazdy Ci powie ze podlogowka daje wiekszy
    > komfort,
    > a wykonanie kaloryferow na swoim poddaszu uzna za najwiekszy blad na
    > swojej
    > budwie. Wiec kij z ew. wadami (ktorych ja nie dostrzegam), dla mnie
    > instalacja
    > kaloryferowa nie ma absolutnie zadnej zalety nad podlogowka - czy to
    > dzialajaca grawitacyjnie czy napedzana pompka, czy to instalacja o
> [...]

    Kolejny raz wciskasz mi coś, czego nigdy nie napisałem i nie
    twierdziłem.
    Wręcz przeciwnie, zawsze podkreślałem i podkreślam zalety podłogówek nad
    ogrzewaniem grzejnikowym.
    Tyle, że w odróżnieniu od Ciebie jestem świadomy zarówno zalet jak i wad
    obydwu systemów. Ponadto wiem, kiedy i gdzie każdy z tych systemów
    lepiej się sprawdzi.
    Wiem także jak wykonać instalację korzystając z zalet obydwu systemów i
    minimalizując lub wręcz eliminując ich wady.
    Ty zaś piszesz "dla mnie instalacja kaloryferowa nie ma absolutnie
    zadnej zalety nad podlogowka" oraz "Absolutnie kazdy Ci powie ze
    podlogowka daje wiekszy komfort", co świadczy jednoznacznie, że o
    systemach CO nie masz najmniejszego pojęcia, a próbujesz się wymądrzać i
    kreować na wielkiego specjalistę, nie uznającego doświadczeń i wiedzy
    innych ludzi.
    Jeżeli chodzi o podłogówki to są przypadki, kiedy wręcz nie wolno takiej
    podłogówki wykonać lub należy zrobić układ mieszany podłogówka +
    grzejniki, bo sama podłogówka może przynieść więcej złego jak dobrego.

    > No wybacz, ze pisze w swoim imieniu :D

    To pisz w swoim imieniu co uważasz na temat instalacji i systemów, a nie
    pisz "ad personam" i nie sprowadzaj każdej swojej wypowiedzi do
    stwierdzeń: "jesteś głupim, niedołężnym i nieradzącym sobie w życiu,
    starym zgredem".
    Miej trochę więcej szacunku do ludzi, nawet kiedy nie są według Twoich
    wyobrażeń aż tak "dobrzy" jak Ty i miej też trochę więcej samokrytycyzmu
    i pokory. Staraj się też zrozumieć co piszą inni.