    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Date: Mon, 16 Dec 2013 13:36:29 +0100
    <l8admb$ur5$1@usenet.news.interia.pl>
    <b...@g...com>
    <l8apl4$qfo$1@usenet.news.interia.pl>
    <9...@g...com>
    <l8bt4o$3ib$1@usenet.news.interia.pl>
    <f...@g...com>
    <l8cf2d$9h0$1@usenet.news.interia.pl>
    <0...@g...com>
    <l8citg$hmd$1@usenet.news.interia.pl>
    <f...@g...com>

    W dniu 2013-12-16 10:49, Kris pisze:

    > Odnośnie cen w sieci i w sklepach stacjonarnych własnie ćwicze temat na sobie;)
    > Córce laptopa szukam, jakies kryteria tam sobie załozyłem i wychodzi tak:
    > Najdrożej sklepy stacjonarne,
    > Taniej sklepy netowe- w moim przypadku x-kom.pl
    > Najkorzystniej na allegro- też x-kom- cena taka jak w ich sklepie netopwym ale na
    allegro dodaja torbę i mysz bezprzewodowa gratis. Zawsze to jakies 100-120zł
    > Takie wyniki to może wynik moich specyficznych założeń i kategorycznie nie można
    napisac że w sieci taniej ale wyszło jak wyszlo.

    Pod koniec listopada kupilem kompa z prockiem i3, a w lipcu za podobne
    pieniadze z prockiem i5. Oczywiscie nie sa to takie same kompy, ale
    ogolnie mam wrazenie, ze sprzet przed swietami podrozal.

    Pozdro.. TK