  • Data: 2013-12-16 14:23:40
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 13:55:51 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > No cos facet przestrzelil.

    Nie przestrzelił. Pewnych rzeczy nie przewidział bo i wtedy przewidzieć sie nie dalo.
    Ale mniejsza o to.
    >Ja widzialem takich wielu i niestety mialem
    > te watpliwa przyjemnosc liczyc co poniektore majatki z ramienia
    > instytucji w ktorej pracowalem. To naprawde uczy pokory.

    Też coś o tym wiem i się z Tobą zgodzić musze.

    >Jak widze teksty o tym "ile to mam" i "jaki jestem super" to naprawde widac >jakie
    kto ma pojecie o zyciu. A wystarczy, ze cos pojdzie nie tak. Oczywiscie
    > z sukcesow trzeba sie cieszyc, ale bez przesady z ta publiczna radoscia.

    Jak to Pawlak chyba mówił" im wyżej wejdziesz z większym chukiem zlecisz";)
    Czego oczywiscie nikomu nie życze.