  • Data: 2013-12-16 15:12:49
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 14:54:12 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Tym bardziej bezobslugowe to nie bedzie. O ile w sklepie co najwyzej
    > przyklejasz cene i odkladasz na polke, tak na allegro trzeba zrobic
    > stronke, opis, jakies zdjecia no i zaplacic wcale niemala prowizje.
    > Druga sprawa, o ile na rynku lokalnym mozna mniej patrzec na konkurencje
    > o tyle na allegro cos drozsze o jakies grosze moze byc calkowicie
    > niesprzedawalne, a aukcje trzeba powiesic. Lekko nie ma. Co z tego, ze w
    > domu skro trzeba poswiecic temu i tak kupe czasu.
    I ryzyko sporo wyższe. Wysyłasz za pobraniem klient nie odbiera-koszty przesyłki razy
    dwa w plecy jesteś.
    Klient ma prawo do zwrotu w ciągu 10dni i musiosz mu kasę +pkoszty wysyłek oddać.
    Opisy: jak pisałeś same się nie robia, kupe roboty przy tym jest i nie daj boże się
    tam gdzieś pomylisz to masz awanture że na aukcji było inaczej a w rzeczywistości
    jest inaczej. Użeranie się z idiotami: w sklepach stacjonarnych chyba tych idiotów
    mniej.
    No i mnóstwo tego typu pierdółek.
    Lekko nie ma.
    Sprzedawałem jakies pół roku temu sprzęt do ćwiczeń. Leżał w domu niepotrzebny więc
    fotki porobiłem i na aukcje. Fotki zrobiłem dokładne, oprócz wstawienia na stronie
    aukcji(tam pomniejszaja fotki)umieściłem je na serwerze zewnętrznym zeby można było
    obejrzeć w wyższej rozdzielczości czy jak to się tam nazywa.
    W opisie wyrażnie zaznaczyłem że sprzęt używany, rysy itp. Gość kupił ja wysłałem i
    nagle pyskówka ze porysowany itp.
    Puste tonery wystawiłem jakiś czas temu. W kategori "puste tonery" w opisie napisałem
    wyraznie że puste. Fotki tez realne pstryknełem nie wstawione z netu
    Koleś który wygrał licytację zaoferował chyba cenę równa prawie cenie pełnych
    tonerów.
    Zdziwiło mnie to ale co tam myśle sobie. Kasę przysłał towar wysłałem i nagle meile z
    wyzwiskami ze go oszukałem bo tonery puste, że w tytule aukcji powinienem zaznaczyć
    ze puste itp. Idiota totalny