  • Data: 2013-12-16 20:02:44
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-16 12:58, Adam pisze:

    > Oczywiscie statystyki dotycza tylko osob nad ktorymi stoi policjant (ew.
    > zolnierz) z bronia przystawiona do skroni i kaze uzywac tableta zamiast
    > laptopa.
    >
    > Na pewno armie takich policjantow stoja tez nad designerami ktorzy 99%
    > nowych stron projektuja glownie z mysla o urzadzeniach mobilnych (duze
    > ikony, prosty interfejs - flat design, duze czcionki, UI dostosowane
    > do ekranow dotykowych, a nie myszek).
    >
    > Ocknij sie, swiat sie zmienia.
    > pozdr.

    Jesteś przedziwny.
    Siedzę akurat przy laptopie z funkcją tabletu, czyli z ekranem
    dotykowym, który posiada ekran bodajże 13 cali. Czasami zabieram go do
    łóżka. Obracam i składam ekran, używając go jak tablet. Dla mnie już
    ten ekran jest zbyt mało wygodny, żeby się posługiwać palcem, a co
    dopiero ekran smart-fona, gdzie gówno widać, a jeżeli cokolwiek chcę
    kliknąć to muszę stosować powiększenia, rozciągając ekran przy użyciu
    dwóch palców.. Jest to bardzo upierdliwe w obsłudze.
    W laptopie mam możliwość operowania palcem, także i wielodotyk,
    rysikiem, touch-padem i track-pointem (po naszemu łechtaczką ;)
    Jednak wolę zwykłą, najzwyklejszą myszkę, bo się nią operuje
    najwygodniej i najszybciej, a kiedy siadam do biurka to podłączam duży
    monitor pod laptopa.