    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Date: Sun, 30 Jan 2022 09:18:04 +0100
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2022 o 09:07 Kris <k...@g...com> pisze:

    > Przerąbane macie z tym prądem.
    > Tu gdzie mieszkam od 2007 roku ze 3 razy prądu nie bylo.
    > Dłużej jak godzinę żadna przerwa nie trwała.

    Wczoraj jak Żona dzwoniła do PGE to na nagraniu wymieniali Pruszków,
    Grodzisk, Błonie, Babice, Piastów itp. - praktycznie cały powiat
    Warszawa-Zachód był bez prądu.
    U mnie od jesieni już trzecia przerwa dłuższa niż 2h. Takich po
    kilka/kilkanaście minut było też kilka.
    Jak jest rozległa awaria - taka jak wczoraj to aż się człowiek dziwnie
    czuje jak wyjdzie z chałupy - wszędzie ciemno, nawet łuny na horyzoncie
    nie było.
    Jak by nie wichura to by można było po 30 latach znowu Drogę Mleczną
    oglądać...

    TG