    Date: Tue, 04 Feb 2014 10:40:45 +0100
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kto ma du?y gara? w domu albo dwa?

    W dniu 2014-02-04 09:38, abn140 pisze:
    > wow.
    > gownoma?e 10 na 10 m daje sto, czyli pol kola do gminy zanosisz?
    > za sam garaz?
    > a reszta?
    > czas na wlasny, tylko skuteczniejszy Majdan juz dawno jest....
    > na co czekamy?

    Znacznie więcej :)
    Za dom mieszkalny wychodzą grosze, bo liczą 64 groszy za m2
    Ale dalej to już stawki badycko-złodziejskie:
    Nawet za podwórko przy domu mieszkalnym płaci się o ile dobrze pamiętam
    2,40zł/m2
    Od budynków mieszkalnych i ich wydzielonych części do celów prowadzenia
    działalności gospodarczej 19,60zł/m2
    Od pozostałych budowli związanych z prowadzeniem działalności
    gospodarczej np. wiata, magazyny, hala produkcyjna czy nawet
    wybetonowane składowiska itp. 2% ich wartości.
    Postaw halę produkcyjną za 500 tys. zł. i co roku 10 tys. zł "nie twoje".

    Jak więc widzisz nie ma lekko. Nie dziwota więc, że przedsiębiorczość upada.