  • Data: 2014-02-04 15:15:39
    Temat: Re: Kto ma duży garaż w domu albo dwa?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Heraklit" <r...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:1idwbno1umjr1.14mpoaf4288o$.dlg@40tude.net...
    > Był sobie taki dzień: 4 luty (wtorek), gdy o godzinie 12:11 *Budyń*
    > naskrobał(a):

    > Przyczyną jest kierowanie się partykularnym interesem, a nie interesem
    > kraju/narodu/państwa.

    Otóz to.
    A teraz drogie dzieci polecam obejrzec "nocną zmianę" - rok 1992 - w mojej
    ocenie to najważniejszy moment w którym moglismy zacząć prawdziwą,
    niezależną panstwowość.
    Mogliśmy - ale prezydent bolek, tylko dlatego ze był bolkiem, proces ten
    zabił. Przy kranach wciąż ten sam układ którego kaczor szukał a nie znalazł.
    Prawo skomplikowane i uznaniowe takie ma właśnie być - bo pozwala na więcej
    "swoim", a niepokornych, jak pan kluska pozwala bezkarnie zbankrutować.
    Media? Z tych dużych tylko i wyłącznie obsługiwane przez "swoją" strone.
    Dzieci komunistów przez 20lat opowiadają ze szklanego ekranu jak to byłoby
    źle ukarać komunistów (tu należy zajrzeć do "resortowych dzieci"). I tak
    dalej, fachowe urabienie społeczenstwa. Tu nalezy podkreslic ta fachowosc -
    jestesmy strzyzeni jak barany, źle jest z każdej strony ale to maciarewicz z
    kaczorem i księza pedofile są złem dla przecietnego polaka...

    Własciwie należałoby to bardziej systematycznie opisac...

    b.