  • Data: 2015-08-19 16:33:28
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam Sz." wrote in message
    news:c40ad65b-5f65-4c05-9ce4-e095780c801a@googlegrou
    ps.com...

    > Takze zadnej fizyki nie lamie, wszystko sie tutaj zgadza.

    Nie no jasne :)
    Do tego się już przyzwyczailiśmy, że u Ciebie wszystko jest "naj".
    Poczynając od miasteczka, domu... ;) więc naprawdę mnie nie zaskakuje
    w ogóle, że Twój samochód przy 200km/h spala mniej od najbardziej
    ekonomicznych samochodów przy prędkościach niższych (180km/h).

    Ale żeby było uczciwie, nawet jeśli jechałeś z górki i "za plecami"
    innego samochodu i nawet jedynie 180km/h, i nawet jak komputer zaniża
    spalanie (zwykle zaniżają, mój np. ok 0,5-1l /100) to i tak jest to świetny
    wynik ! - więc dzięki za test - jaki do dokładnie silnik jest ?

    Pozdrawiam,
    Aleksander.