  • Data: 2015-08-20 12:02:15
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 20 sierpnia 2015 02:50:02 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Wystarczy ze jedziesz w dół, bajki, że 25 km przejechałeś z 200 możesz
    > zostawić dla tych którym nie chciało się filmików obejrzeć. Zużycie ponad 8L
    > pokazywało ci nawet przy 160 bez przyspieszania.

    Ta, 25km przejechalem w dol na prostej jak stol autostradzie :-)
    Zobacz jeszcze kilka razy to zobaczysz ze widac kiedy jade lekko:

    - lekko w dol, spalanie: 6-7/100
    - po prostym: spalanie 8-8,5/100
    - lekko pod gore: spalanie 12/100

    Filmy lacznie trwaja 6 minut - znajdz mi taka gorke z ktorej mozna 6 minut
    zjezdzac w dol jadac 200km/h :D
    Durnoto :D

    --
    Adam Sz.