  • Data: 2009-01-20 18:32:25
    Temat: Re: Kto mi p.... WI?BA - NOWE ZDJECIA Z WCZORAJ - ZAPRASZAM
    Od: Igus' <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Gornik pisze:
    > "Marcin Górnik"
    >
    > MUSZĘ ZROBIĆ TAK:
    >
    > 1. W [ciach]
    > Jak prawidłowo policzyć ilość potrzebnej waty? Na co zwrócić uwagę?
    ??? Powierzchnia dachu na poddaszu ?
    Na jakość tzn termoizalacyjność wełny. Na grubości wełny powinno być min
    20cm.
    Wełna najlepiej w dwu wastwach, grubsza od strony desek i na nią w
    poprzek cieńsza, czyli np 15+5, albo 20+5 itp

    > 7. Teraz folia PAROPRZEPUSZCZALNA.
    Chyba PAROIZOLACYJNA ? Ona ma izolować wełnę od karton-gipsów.

    > a)Jaka wybrać?
    > b) Taką samą do łazienki i poza?
    Bez różnicy.

    > c)Jak ja się przyczepia? Przykleja, przybija? Zostaną przecież dziury i
    > cala idea małej przenikalności idzie w powietrze!
    Do krokwi mocuje się haczyki a do nich profile ocynkowane tzw CD,
    profile idą w poprzek krokwi.
    Pierwsza warstwa wełny idzie w poprzek profili, a druga wzdłuż, nieco
    zachodząc od profile (tak , aby powierzchnia wełny licowała z
    powierzchnią profila.
    Na profil przykleja się taśmę dwustronną (jak do wykładzin) i przykleja
    folię.

    > 8. Potem płyty gk. Też nie wiem jak je poprzykręcać i do czego? Może do
    > stelaża na dodatkowy kawałek waty ocieplającej?
    Płyty karton-gips przykręca się właśnie do profili CD wkrętami.

    > Ogólnie chce z całością zdążyć na pierwszego maja. Nie wiem, czy mi się
    > uda. Ale wiem, że muszę koniecznie cofnąć się w sprawie wentylacji dachu
    Ty to sam będziesz robił czy masz ekipę ?

    BTW Jaką dachówkę będziesz kładł ? Jak już zrobią ci daszek nad wykuszem
    i wejściem to zrób zdjęcia i podeślij. Ciekawe jak wyjdzie.
    Zwróć też uwagę na ten komin w koszu, to bardzo, bardzo trudny element i
    dekarze muszą się bardzo mocno przyłożyć i uszczelnić, aby potem woda do
    domu po kominie nie leciała.

    Powodzenia
    Igus'