  • Data: 2010-10-14 18:03:40
    Temat: Re: Która lodówka??
    Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-14 18:06, Irokez pisze:

    > Oglądałem ostatnio Ariston, fajna i się spodobała, ale na sieci
    > znalazłem że awaryjne a serwis do bani.
    > Cytat "Ariston ma kiepską opinię w Federacji Konsumentów co do
    > szanowania klijentów i jakości.Na moją reklamację F.K. poinformowała "
    > trzeba było się nas spytać-byśmy odradzili zakup lodówki Ariston"
    > Prawda li to?

    Ariston to Indesit a ja właśnie kupuję lodówkę z tego powodu że 5 letni
    Indesit nadaje się na złom - odkleja się tylna ścianka lodówki a wg.
    serwisu to jest nienaprawialne. Pralka indesita też poszła na złom.

    Oba sprzęty kupione razem i padły równo po 5 latach w miesięcznym odstępie.

    Od tej pory unikam takich firm. Pralka kupiona - Siemens wyprodukowany w
    Niemczech, Liebherra przywiozą jutro.

    Oczywiście dodam że to moja subiektywna opinia bo zaraz znajdą się osoby
    którym Ariston to od "przedwojny" chodzi :) Życzę każdemu żeby
    niezależnie od firmy sprzęt chodził jak najdłużej.